О.Картка

О.Картка+

Відкрийте цифрову картку з кредитним лімітом за кілька хвилин через Дія.Шеринг

до 200 000 грн кредитний ліміт

до 62 днів пільговий період

App Store

Google pay

Чому вигідно?

до 200 000 грн

Кредитний ліміт

до 200 000 грн
до 62 днів

Пільговий період

до 62 днів
0,5 %

Перекази та зняття готівки

0,5 %
0 %

Без комісії за конвертацію

0 %

Порівняння тарифів

Банк 1Банк 2Банк 3
Пільговий період

до 120 днів1

до 62 днівдо 55 днівдо 62 днівдо 62 днів1
Відсоткова ставка, міс

3,1 %3,5 %6,6 %5,9%
Перекази

4% - кредитні кошти

0% - власні кошти

4% - кредитні кошти

0,5% - власні кошти

4,9% - кредитні кошти

2% - власні кошти

0.5%
Зняття готівки

0%2

4% - кредитні кошти

0,9% - власні кошти

4% - кредитні кошти

1% - власні кошти

4,9% - кредитні кошти

2% - власні кошти

0.5%
Поповнення

0%

БезкоштовноБезкоштовноБезкоштовноБезкоштовно
% на залишок власних коштів

5% На мінімальний залишок на місяць

ХХХ5%

qr

Скануйте QR-код і завантажуйте

Зареєструйтесь через Дія.Шеринг і отримайте цифрову О.Картку+ в додатку O.Bank 2.0 вже за кілька хвилин

App Store

Andriod

Попередження

За користування картковим рахунком та карткою Клієнт сплачує Банку комісійні винагороди, згідно з чинними Тарифами Банку.

У разі невиконання вимог щодо негайного погашення несанкціонованої заборгованості (технічного овердрафту), яка виникла у результаті перевищення сумою здійснених операцій розміру витратного ліміту, Клієнт зобов’язаний сплатити Банку штрафи та пені, відповідно до чинних Тарифів Банку та умов Публічної пропозиції АТ «Ідея Банк».

У разі встановлення до рахунку кредитного ліміту, Клієнт сплачує Банку проценти та комісії за користування кредитними коштами, згідно з умовами Публічної пропозиції АТ «Ідея Банк» про приєднання до договору комплексного банківського обслуговування фізичних осіб, Угоди про відкриття Кредитної лінії, обслуговування Кредитної картки та страхування та чинних Тарифів Банку.

У разі порушення умов Публічної пропозиції АТ «Ідея Банк» про приєднання до договору комплексного банківського обслуговування фізичних осіб, Угоди про відкриття Кредитної лінії, обслуговування Кредитної картки та страхування, Клієнт сплачує Банку штрафи та пені, згідно з чинними Тарифами Банку. Крім того, Банк має право звернутись до суду щодо сплати Клієнтом штрафів та пені та відшкодування Клієнтом збитків, завданих Банку в результаті порушення Клієнтом умов Публічної пропозиції АТ «Ідея Банк» про приєднання до договору комплексного банківського обслуговування фізичних осіб, Угоди про відкриття Кредитної лінії, обслуговування Кредитної картки та страхування. При цьому Банк зобов’язаний передавати до бюро кредитних історій інформацію щодо порушення клієнтом умов Угоди про відкриття Кредитної лінії, обслуговування Кредитної картки та страхування, що в майбутньому може призвести до відмови у наданні клієнту кредиту у Банку та інших фінансових установах.

У разі недотримання вимог правил безпеки використання електронних платіжних засобів або їх реквізитів Клієнт піддає кошти на власному рахунку (у тому числі кошти кредитного ліміту) загрозі шахрайських дій з боку третіх осіб.

Банку забороняється вимагати від клієнтів придбання будь-яких товарів чи послуг від Банку або спорідненої чи пов'язаної з ним особи як обов'язкову умову надання цих послуг (крім надання пакета банківських послуг).

Банк не має права вносити зміни до укладених з клієнтами договорів в односторонньому порядку, якщо інше не встановлено договором або законом.

Клієнти мають можливість відмовитися від отримання рекламних матеріалів каналами дистанційного електронного обслуговування шляхом звернення за телефонами Контакт-Центру Банку (0 800 50 20 30 для дзвінків в межах України; +38 034 255 87 62 для дзвінків з-за кордону) або на адресу електронної пошти info@ideabank.ua.

Клієнти мають право в будь-який момент повністю або частково достроково повернути Кредит.

Клієнти мають право протягом 14 календарних днів з дня укладення Угоди відмовитися від договору без пояснення причин,  не залежно від факту отримання ним грошових коштів. Про намір відмовитися від укладеної Угоди про відкриття Кредитної лінії, обслуговування Кредитної картки та страхування Клієнт повідомляє Банк у письмовій формі (у паперовому вигляді або у вигляді електронного документа, створеного згідно з Законом України «Про електронні у документи та електронний документообіг») протягом 14 календарних днів з дня укладення Угоди про відкриття Кредитної лінії, обслуговування Кредитної картки та страхування. Якщо Клієнт подає повідомлення не особисто, воно має бути засвідчене нотаріально або підписане представником за довіреністю на вчинення таких дій. Протягом семи календарних днів з дати подання письмового повідомлення про відмову від Угоди про відкриття Кредитної лінії, обслуговування Кредитної картки та страхування Клієнт зобов’язаний повернути Банку грошові кошти, одержані за Угодою про відкриття Кредитної лінії, обслуговування Кредитної картки та страхування, та сплатити проценти за період з дня одержання коштів до дня їх повернення за ставкою, встановленою Угодою про відкриття Кредитної лінії, обслуговування Кредитної картки та страхування.